سندباد نامه

ساخت وبلاگ

چطور محتوای سئویی بنویسیم؟

چطور محتوای سئویی بنویسیم؟

شاید تا چند سال قبل، کسی نمی‌دانست تولید محتوا چیست یا محتوای سئویی چه کاربردی دارد. همانطور که خیلی‌ها فکر می‌کنند سئو برنامه‌نویسی است و سئوکار قرار است با نوشتن چند خط کد به سئو سایت کمک کند! اگر شما هم در وادی تولید محتوا تازه کار هستید و دوست دارید یک قدم جلو بروید، باید بدانید محتوای سئویی چیست و چطور باید محتوای سئویی نوشت. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا فوت و فن محتوای سئو شده را به شما بیاموزیم.

محتوای سئویی چیست؟

محتوای سئویی به محتوایی گفته می‌شود که علاوه بر رعایت تمام اصول تولید محتوا برای موتورهای جست‌وجو هم بهینه شده باشد، خب این یعنی چه؟

بیایید با خود تولید محتوا شروع کنیم. برای تولید محتوا ابتدا باید زبان و ادبیات فارسی را به‌خوبی بشناسید و با نوشتن هم بیگانه نباشید. حتی اگر به زبان انگلیسی محتوا تولید می‌کنید هم باید به قواعد زبان انگلیسی مسلط باشید. بعد از دانستن قواعد ویرایشی و نگارشی، ذهن خلاق و جست‌وگر همچون دست‌های پُر توان کارآگاه گجت به کمکتان می‌آید تا محتوایی بنویسید که مورد پسند واقع شود.

برای نوشتن یک محتوای حدودا 2000 کلمه‌ای، حداقل 5 تا 6 ساعت زمان نیاز دارید (البته این تخمین زمان برای کسانی‌ست که کمی تجربه دارند). این بازه‌ی زمانی در خوشبینانه‌ترین حالت برای جست‌وجوی منابع داخلی و خارجی، نوشتن تیترهای جذاب، پاراگراف‌بندی، اصلاح، ویرایش و در نهایت سئو کردن متن اختصاص داده می‌شود.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 13:42

 چگونه می توانیم با فالوور فیک ارزان فالوورهای خود را به سرعت بالا ببریم در حالی که امنیت پیج ما و کیفیت فالوور ها تضمین شود؟

خبر خوب این است که شما می توانید بدون استفاده از اپ ها و ربات ها نیز فالوور های پیج خود را بالا ببرید یا به عبارتی فالوور فیک خریداری کنید.

سایت های زیادی وجود دارند که شما می توانید عملیات خرید فالوور را به آسانی از طریق آن ها انجام دهید. یکی از سایت های بسیار خوب در این زمینه فالوکمپ است که سابقه کار چند ساله در این زمینه را دارد.

شما با خرید فالوور از این سایت ها، نه تنها نیاز به وارد کردن پسورد ندارید، بلکه مجبور نیستید برنامه یا اپلیکیشنی را بر روی موبایل یا کامپیوتر خود نصب کنید.
فالوور های تزریق شده به پیج شما کاملا مطابق با قوانین اینستاگرام هستند و این مسئله باعث می شود که اینستاگرام فعالیت شما را محدود نکند. همچنین فالوور ها به آرامی و ظرف مدت چند روز به پیج شما تزریق می شوند تا اینستاگرام شما را ربات تشخیص ندهد.

مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد
تا اینجا تعدادی از مزایای خرید فالوور از سایت های معتبر به جای استفاده از ربات را برای شما شرح دادیم.

در ادامه نیز به تعدادی نکات اضافه تر درباره مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد اشاره می کنیم:

امنیت بیشتر خرید فالوور فیک از سایت ها نصبت به استفاده از ربات و اپلیکیشن
غیر قانونی بودن فعالیت ربات ها و اپلیکیشن های فالوور بگیر از طرف اینستاگرام
فالوور های خریداری شده از سایت های معتبر مانند فالوجت، کیفیت بالایی دارند و مطابق با الگوریتم های اینستا گرام هستند در حالی که فالوور هایی که اکثر ربات ها به شما می دهند، ممکن است مطابق با قوانین اینستاگرام نباشند (به این معنا که نام کاربری، عکس پروفایل، تعداد فالوور ها و فالووینگ ها و… شان شبیه به یک کاربر واقعی نیست)
نکته مهم دیگر درباره فالوور های خریداری شده از سایت ها این است که ریزش بسیار کمی دارند. در واقع، طرز کار بسیاری از ربات ها به این صورت است که وقتی شما وارد آن می شوید، باید پست هایی که ربات به شما پیشنهاد می کند را لایک کنید و اکانت های پیشنهادی ربات را فالو کنید.
با این کار امتیاز شما در ربات بالا می رود و زمانی که به حد مورد نظر رسید، می توانید لایک یا فالوور سفارش دهید.
اما کسانی که شما را فالو می کنند، در واقع کاربرانی هستند که در ربات فعالیت دارند و برای افزایش امتیاز خودشان، شما را فالو کرده اند. در نتیجه احتمالا علاقه ای به پیج شما و محتوایتان ندارند. این مسئله باعث می شود که شما پس از مدتی با ریزش زیاد فالوور هایتان روبرو شوید. در حالی که سایت هایی مانند فالوکمپ، ریزش فالوور بسیار کمی دارند چرا که اکانت هایی که به پیج شما تزریق می شوند، اکانت های واقعی ساخته شده توسط سایت هستند و پس از مدتی نیز، شما را آنفالو نخواهند کرد.
از دیگر مزایای استفاده از سایت این است که دارای پشتیبانی است و در صورت بروز مشکل، به شما رسیدگی خواهد شد تا مشکل رفع شود. در حالی که اپلیکیشن ها و ربات ها معمولا پشتیبانی ندارند.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 12:41

سئو یوتیوب

سئو یوتیوب نوع خوبی از بهینه سازی است که می‌تواند تفاوت زیادی در میزان بازدید چنل‌های یوتیوبی ایجاد کند. در صورتی که کسب و کار شما از موتور جستجو یوتیوب نیز استفاده می‌کند باید به فکر سئو سایت یوتیوب نیز باشید. انجام خدمات سئو یوتیوب تفاوت زیادی با همان روشی که برای سایر موتورهای جستجو انجام می‌دهید، ندارد.

داشتن ویدیو جذاب با طراحی و داستان سرایی خوب نقش اول را در این نوع از سئو ایفا می‌کند. دریافت نظرات و اشتراک گذاری‌های بیشتر، می‌تواند تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش دهد. عنوان و توضیحات ویدئو شما باید توصیف دقیقی از محتوای ویدئو ارائه کند. توضیحات طولانی‌تر و غنی از کلمات کلیدی (به طوری که شامل keyword stuffing نشوید) و استفاده از هشتگ‌های مرتبط به پیدا شدن محتوای شما در سایر موتورهای جستجو کمک می‌کند. ویدیوهای آموزشی همواره بازدید بالایی دارند و می‌توانید از آن‌ها برای دریافت بک لینک و بهبود سئو خارجی کمک بگیرید. سئو یوتیوب ممکن است در دل سئو خارجی یا سئو شبکه اجتماعی قرار بگیرد.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 2:05

سئو کلاه سفید و ویژگی‌های آن

سئوی کلاه سفید یا White-Hat Seo نوعی از استراتژی سئو سایت است که توسط گوگل تعیین شده.

با استفاده از تکنیک ها و یادگیری سئو کلاه سفید شما با قرار دادن رضایت کاربر و نیازهای او در اولویت اول خود، بهترین نتیجه را برای کاربران فراهم خواهید کرد. همچنین تولید محتوای سئو شده اولویت اصلی در سئوی کلاه سفید محسوب می شود.

خدمات سئو در سئو کلاه سفید شامل چه مواردی است؟

شما باید با استفاده از قوانین راهنمای گوگل Google Webmaster Guidelines سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

محتوایی تولید ‌کنید که تاکید اصلی آن رفع نیاز کاربر است.

tehrannews.ir

۱۰ تکنیک سئو کلاه سفید در سال ۲۰۲۲ کدامند؟

۱. بهینه کردن طراحی سایت

برخی از نکات مهم مربوط به سئو کلاه سفید را باید در زمان طراحی سایت انجام دهید. سئو کلاه سفید یعنی سایتی که ساختار بهینه شده داشته باشد.

۲. بهینه کردن سایت خود برای موبایل

با توجه به اینکه برای گوگل نسخه موبایل وب سایت شما هم اهمیت زیادی دارد. شما با بهینه کردن سایت خود به کاربران اجازه می دهید که با هر دستگاهی وارد سایت شما شوند و به خوبی تصاویر و نوشته‌ها را ببینند.

۳. محتوای ارزشمند تولید کنید

در مورد کلمات کلیدی به طور کامل تحقیق کنید. شما باید نیازهای مخاطبان خود را بررسی کنید. با توجه به اینکه پایه سئو کلاه سفید تولید محتوا مفید و مورد نیاز کاربران است. بنابراین شما باید بدانید که مخاطبانتان با چه کلماتی در اینترنت جستجو می‌کنند.

۴. بهینه سازی محتوا

بهینه سازی محتوا یکی دیگر از روش های سئو کلاه سفید است. توضیحات متن، ساختارهای متن، تصاویر و غیره از جمله مواردی هستند که در بهینه سازی محتوا باید رعایت شوند. شما باید از عناوین جذاب، ترغیب کننده و مناسب برای مطالب خود استفاده کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که عنوان محتوای شما حتما باید با تمام مطلب آن مرتبط باشد.

۵. آدرس (url) صفحات سایت خود را بهینه ‌سازی کنید

به طور کلی آدرس (URL) صفحات سایت شما برای گوگل و سایر موتورهای جستجوگر اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین یکی از تکنیک های بسیار مهم سئو کلاه سفید بهینه سازی آدرس صفحات سایت است. این آدرس‌ها باید کوتاه‌تر، خواناتر و مرتبط‌ با کلیدواژه یا کلمه کلیدی مطالب شما باشند.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 104 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 13:31

1. سئو سایت

سئو سایت از جمله کارهایی است که می‌توانید آن را به طور کامل در خانه و به شکل دورکاری انجام دهید. برای این نقش شما به مهارت‌های مختلفی نیاز دارید که بعضی از آن‌ها از طریق گذراندن دوره و آموزش و بعضی دیگر با تجربه به دست می‌آید. گذراندن دوره دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به شما در یادگیری مبانی اساسی دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت کمک کند. اما برای آن‌که بتوانید خود را به عنوان یک دیجیتال مارکتر شاخص معرفی کنید، به تجربه کافی نیز نیاز خواهید داشت. آموزش، تنها نیمی از مسیر شما را شامل می‌شود و نیمی دیگر را باید از طریق کار در محیط‌های تجاری و دنیای واقعی به دست آورید. برای دریافت آموزش های رایگان می توانید به دوره های سئو منتوریکس مراجعه کنید. 

2. طراح گرافیک

طراحان دیجیتال عناصر گرافیکی می‌توانند نقش‌های خوبی را به عنوان کار در خانه برای خود پیدا کنند. در این حرفه ممکن است نیاز به طراحی لوگو داشته باشید، بنر یا پوستر تبلیغاتی طراحی کنید یا در طراحی و ایجاد قالب گرافیکی وب سایت همکاری نمایید.

3. مدرس آنلاین

به عنوان یک مادر یا پدر ممکن است در انجام بعضی از دروس به کودک خود کمک کنید. علاوه بر آن در هنگام تربیت فرزندان، چیزهای زیادی را به او می‌آموزید. شما علاوه بر کمک در داشتن تحصیلات، تمامی مهارت‌های زندگی را به او یاد می‌دهید. حال چرا از این فرصت و امکان برای تدریس آنلاین و تبدیل شدن به یک مدرس آنلاین استفاده نمی‌کنید؟

4. ویراستاری

ویراستار باید کسی باشد که تمامی متون را با جزیی‌ترین نگاه میبیند. این شخص باید کوچک‌ترین خطا‌ها را پیدا و قالب بندی متن را تصحیح کند. به عنوان یک ویراستار از راه دور و در خانه، باید درستی مفاهیم و موضوعات کتاب را در کنار دستورات نگارشی زبان نوشتاری، تایید کنید.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 246 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 14:38

هدف از جستجوی کاربر را تجزیه و تحلیل کنید

«چطور در سئو حرفه‌ای شوم؟» خیلی از کسانی که قدم در یادگیری سئو می‌گذارند و از مرحله‌ی ابتدایی گذر می‌کنند، این سوال را از خودشان می‌پرسند. برای همین، کنجکاوانه دنبال پیدا کردن جواب هستند و تا به جواب دلخواه نرسند، «آروم نمی‌گیگیرند»! حالا در این مقاله سئو می‌خواهیم به این دسته از افراد بگوییم که چطور در سئو پیشرفت کنند و یک سئوکار حرفه ای شوند.

تجزیه و تحلیل هدف جستجو (search intent) یعنی فهمیدن هدف کاربر از جستجو کردن یک کلمه کلیدی خاص. مثلا اگر کاربری کلمه پیتزا فروشی را جستجو می‌کند، دوست دارد چه نتیجه‌ای را ببیند؟ شما باید بفهمید که این شخص دنبال پیدا کردن نزدیک‌ترین پیتزافروشی است یا اینکه می‌خواهد یک پیتزا فروشی افتتاح کند؟ یا شاید هم می‌خواهد در یک پیتزا فروشی کار کند!

با خطاهای سرور و مدیریت آنها آشنا شوید

حتما قبلا به خطای ۵۰۲ برخورد کرده‌اید. اگر جوابتان منفی است هرچه سریع‌تر بیشتر درموردش بخوانید و یاد بگیرید. البته مسئولیت مدیریت سرور به عهده هیچ سئوکاری نیست! اما دانستن نحوه اثرگذاری سرور روی کراول سایت، سرعت بارگذاری سایت شما را چند پله بالا می‌برد. مثلا استفاده از CDN به جای سرورهای استاتیک (ثابت) سرعت بارگذاری سایت را بالاتر می‌برد. اما قبلش باید بدانید که سرورهای استاتیک چه هستند، چطور کار می‌کنند و چه محدودیت‌هایی دارند. 

انتقال وب سایت را یاد بگیرید

خب این چیزی نیست که باتجربه‌ها هم هزاران بار انجام داده باشند و کار آسانی نیست. واقعا تجربه می‌خواهد! اول کار ممکن است ساده باشد اما اتفاقات پیش‌بینی نشده همیشه می‌افتند و انرژی و زمان بسیار بیشتری از شما می‌گیرند. اما با این‌حال، اگر بخواهید از آن سئوکارهای حرفه ای باشید، در هر فرصتی این کار را با دقت یاد بگیرید. اما قبلش حتما باید دانش فنی‌تان را تا حد ممکن بالا ببرید و قدرت برنامه‌ریزی و هدایت فرآیند را در خودتان تقویت کنید. 

انتقال وب سایت (که اصطلاحا مهاجرت سایت نامیده می‌شود)، یک مجموعه تمام‌عیار از ریزه‌کاری‌های سئو است که توانایی شما را خیلی خوب محک می‌زند.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : سئو, نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 14:29

چرا این افراد خرید فالوور فیک اینستا انجام می‌دهند.؟ مدت‌هاست که سلبریتی‌ها متهم می‌شوند که برای افزایش فالوور و افزایش نرخ همکاری تبلیغاتی خود به عنوان اینفلوئنسر، از بات‌ها استفاده می‌کنند.
اما بسیاری معتقدند که این بات‌ها بدون اطلاع آن‌ها فعال شده‌اند و این موصوع زمانی روشن شد که توییتر اعلام کرد که قصد از بین بردن بات‌هایی را دارد که در پست‌ها و پیج‌های فعالان سیاسی فعالیت می‌کنند و به پخش اطلاعات غلط می‌پردازند. در ماه آوریل سال گذشته رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا پیام‌های زیادی به مدیر‌عامل توییتر Jack Dorsey ارسال کرد و در آن‌ها از کاهش ناگهانی فالوورهایش خبر داد و مدیر‌عامل توییتر نیز این دلیل این اتفاق را از بین رفتن بات‌ها و فالوور‌های فیک اعلام کرد.

این بات‌ها علاوه بر افزایش شهرت و تعداد فالوورهای یک شخص می‌توانند کارهای دیگری نیز انجام دهند. در سال 2016 شرکت امنیت اطلاعات Imperva اعلام کرد که برخی از این بات‌ها که به عنوان “Bad Bots” از آنها یاد می‌شود می‌توانند به هک پسووردها و پخش کردن ویروس‌ها بپردازند و این بات‌ها 28.9 درصد از بات‌های موجود در اینترنت را تشکیل می‌دهند.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 12:31

لباس ورزشی ضدعرق

یکی از ویژگی‌های مهم در زمان انتخاب و خرید لباس فیتنس زنانه توجه به ضد عرق بودن لباس است. ضد عرق بودن لباس به این معنا نیست که از عرق کردن بدن در هنگام انجام حرکات و تمرینات ورزشی جلوگیری کند. زیرا عرق کردن یکی از مکانیسم‌های دفاعی بدن در زمان افزایش سوخت و ساز است تا بتواند گرمای بوجود آمده را دفع کرده و باعث خنک شدن بدن و حفظ تعادل دمایی شود.

منظور از لباس ضد عرق این است که لباس بتواند تهویه مناسب و امکان انتقال هوا بر روی پوست را در هنگام ورزش کردن فراهم کند و باعث شود که عرق موجود روی سطح پوست و همچنین عرق جذب شده توسط لباس به سرعت خشک شود. برای مثال در صورتی که شلوارک ورزشی زنانه نتواند عرق بدن را جذب کند و تهویه مناسب را فراهم کند، گرما بر روی سطح پوست باقی ماند و می‌تواند باعث وارد شدن آسیب به بدن شود.

سوتین ورزشی زنانه

محبوب‌ترین لباس فیتنس بانوان سوتین‌های ورزشی هستند که توسط افراد زیادی در زمان ورزش کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سوتین‌های ورزشی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند از بافت سینه‌ها در حین انجام حرکات و تمرینات ورزشی و از وارد شدن ضربه و تکان‌های شدید به آن‌ها جلوگیری کنند و به این ترتیب از وارد شدن آسیب به بافت سینه پیشگیری شود.

سوتین‌های ورزشی که به عنوان لباس فیتنس زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند بهتر است از پارچه ترکیبی از نخ و پلی‌استر تهیه شده باشند. این نوع پارچه‌ها می‌تواند رطوبت ناشی از عرق را جذب کرده و با فراهم کردن تهویه مناسب بر روی پوست، هم دمای بدن را متعادل نگه دارند و هم عرق جذب شده را خشک کنند.

استفاده از جوراب‌های یوگا

جوراب‌های یوگا به عنوان یکی از لوازم جانبی لباس فیتنس زنانه بکار می‌روند و به نوعی طراحی شده‌اند که ورزشکاران می‌توانند به غیر از ورزش یوگا، برای انجام تمرینات و حرکات ورزش‌های فیتنس، پیلاتس، ایروبیک و غیره از آن استفاده کنند. طراحی این جوراب‌ها به شکلی است که هنگام برخورد پاها با زمین اصطکاک مناسب ایجاد شده و به این ترتیب از سر خوردن و لیز خوردن ورزشکار در حین اجرای حرکات جلوگیری می‌کند. از بین رفتن ترس و نگرانی سر خوردن و لیز خوردن حین ورزش با استفاده از جوراب‌های یوگا باعث می‌شود که ورزشکار بتواند با تمرکز بیشتری حرکات و تمرینات خود را انجام دهد.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 18:52

چرا باید تاریخ بخوانیم؟

«نسلی که تاریخ را نادیده می‌گیرد، هیچ گذشته و آینده‌ای ندارد.» -رابرت آنسون هاین‌لاین
تقریبا همه‌ی اهالی ادب و فرهنگ بر این اعتقادند که مطالعه‌ی تاریخ برای همه‌ی مردم واجب است. گویند همانطور که افراد گذشته‌ای دارند و بدون آن گذشته هویت آن‌ها قابل تعریف نیست، ملت‌ها هم گذشته‌ای دارند که به آن «تاریخ» می‌گوییم.

انگیزه‌ی شما برای شروع مطالعه‌ی کتاب‌های تاریخی هر چه که باشد؛ خواندن داستان گذشتگان یا دریافت تحلیلی از وقایع گذشته، معمولا تحت تاثیر آن قرار خواهید گرفت و شگفت‌زده خواهید شد که مطالعه‌ی تاریخ تا چه اندازه جذاب است.
در ادامه به معرفی چند کتاب برتر تاریخی درباره ایران عزیز می پردازیم که در شناخت تاریخ ایران از جنبه‌های مختلف راه‌گشا هستند. خرید کتاب تاریخی دید خوبی نسبت به گذشته و حال و حتی پیش بینی آینده به شما می دهد.

«دو قرن سکوت»

«دشمن بزرگ تاریخ‌نویسی وجود اندیشه‌های از پیش پرداخته‌ای است که در فضا معلق است و مورخ را ناخواسته به رعایت آن‌ها الزام می‌کند یا به رعایت سکوت وامی‌دارد. تجربه‌های من طی چهل سال به همین الزام سکوت منجر شد و باز در هر فرصت به آزمایش یک فرصت دیگر گذشت.»
این جمله‌ها نوشته‌ی عبدالحسین زرین‌کوب، ادیب و مورخ نامدار ایرانی‌ست که با اینکه بیش از ۲۰ سال از درگذشت او می‌گذرد، کتاب‌هایش همچنان پرکاربرد و در روزگار ما قابل تأمل هستند.

«ایران بین دو انقلاب»

کتاب «ایران بین دو انقلاب» کتابی مهم و پرفروش از یرواند آبراهامیان؛ مفسر پرآوازه تاریخ معاصر ایران است. آبراهامیان؛ استاد ایرانی‌الاصل تاریخ در کالج باروک دانشگاه شهر نیویورک، در این کتاب که از معروف‌ترین کتاب‌های تاریخ درباره ایران مدرن است، با تجزیه و تحلیل خود بر نقاط تاریک تاریخ معاصر ما نور تابانده است. این کتاب ترجمه‌ی فارسی کتاب Iran between two revolutions است.

«ما چگونه ما شدیم»

کتاب «ما چگونه ما شدیم» به قلم صادق زیباکلام؛ استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، تلاشی است در جهت فائق آمدن بر این اندیشه، که می‌کوشد عوامل مختلفی که باعث ایجاد وضعیت اجتماعی و اقتصادی کنونی ما شده‌اند را معرفی و تبیین کند. این کتاب تحلیلی بر تاریخ ایران مدرن است که در بین کتاب‌های مشابه، جایگاه قابل قبولی دارد و طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به تاریخ و جامعه‌ی ایرانی، این کتاب را خوانده‌اند و به دیگران پیشنهاد کرده‌اند.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 18:38

دریافت اقامت خانوادگی ترکیه مساله‌ی مهمی است. اغلب کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند در این راه تنها نیستند. نگرانی راجع به نحوه‌ی دریافت اقامت برای اعضای خانواده طبیعی است. اما برای پیدا کردن راه‌حل باید ابتدا قوانین را شناخت. این مقاله ام تی سی هوم برای روشن شدن زوایای مختلف قوانین اقامتی ترکیه نگارش یافته. با ما همراه باشید.

روش‌های دریافت اقامت ترکیه
پیش پرداختن به موضوع اصلی مقاله؛ دریافت اقامت خانوادگی ترکیه، ابتدا لازم است نگاهی مختصر به روش‌های دریافت اقامت ترکیه بیندازیم.
اقامت توریستی ترکیه
این نوع از اقامت محدود و یک‌ساله است. دارنده‌ی این مجوز تنها می‌تواند به مدت یک‌سال با اجاره‌ی ملک در ترکیه ساکن شود. مجوز کار و تحصیل هم ندارد.

 

اقامت ترکیه با خرید خانه
روش دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه بسیار متداول است. ابتدا اقامت مدت‌دار و سپس اقامت دائمی ترکیه با مجوز کار و تحصیل را برای فرد فراهم می‌کند. همچنین در صورت خرید ملک در ترکیه به ارزش 250.000 دلار خریدار ملک می‌تواند برای دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه اقدام نماید.  با توجه به قیمت خانه در استانبول این شهر محبوب‌ترین گزینه برای خرید ملک در ترکیه است.

اقامت از طریق تحصیل
جوانان بیشتر به دریافت اقامت از طریق تحصیل در ترکیه تمایل دارند. معمولا محدود به دوران تحصیل می‌شود اما در صورت تمایل دانشجو بعد از اتمام تحصیلات قابل تمدید و تغییر به انواع روش‌های اقامتی است.

اقامت ترکیه از طریق اشتغال
در این روش دریافت اقامت ترکیه، شخص ابتدا شغل مناسبی در ترکیه می‌یابد و بعد از طریق نامه‌ی دعوت به کار از سوی کارفرمای ترکیه‌ای برای دریافت اقامت کاری به اداره‌ی مهاجرت یا سفارت ترکیه در ایران مراجعه می‌کند. این نوع از مجوز اقامت نیز قابل تمدید است.

 

اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت یا سرمایه‌گذاری
ثبت شرکت در ترکیه برای افرادی که فعالیت اقتصادی را در این کشور به‌صرفه و سودآور می‌دانند روش بسیار مناسبی برای دریافت اقامت است.

دریافت اقامت خانوادگی ترکیه

هر فردی که به نوعی دارای اقامت ترکیه با سابقه‌ی یک‌ساله باشد می‌تواند برای اعضای خانواده خود نیز درخواست اقامت دهد.
اقامت خانوادگی ترکیه چیست؟
قوانین دریافت اقامت خانوادگی در کشورهای مختلف متفاوت است. برای مثال کسانی که موفق به دریافت شهروندی آمریکا شده باشند بر اساس قوانین پیچیده‌ای در یک تقویم زمانی مشخص می‌توانند برای دریافت اقامت خانوادگی اقدام کنند. این اقدام شامل پدر، مادر، خواهر و بردار نیز می‌شود.
در مورد ترکیه اولین سوالی که در ذهن شکل می‌گیرد این است: اقامت خانوادگی ترکیه شامل کدامیک از اعضای خانواده می‌شود؟
اگر به دنبال دریافت اقامت خانوادگی در ترکیه هستید، بهتر است بدانید که این اقامت شامل اقوام درجه‌ی یک می‌شود. اعضای درجه‌ی یک خانواده هم عبارتند از فرزندان، همسر، والدین، خواهر و برادر نسبی می‌شود.
اما دریافت اقامت ترکیه برای اعضای خانواده، قوانینی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اقدام برای دریافت اقامت خانوادگی ترکیه
مهم‌ترین نکته برای دریافت اقامت خانوادگی در ترکیه این است که چه کسی برای اقامت اقدام می‌کند. به عبارت دیگر چه شرایطی برای درخواست اقامت خانوادگی ترکیه وجود دارد.
روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت خانوادگی ترکیه وجود دارد. اما به صورت عمومی فردی که به دنبال دریافت اقامت برای اعضای خانواده‌اش است باید حداقل یک‌سال در ترکیه زندگی کرده باشد. زندگی در ترکیه باید به صورت قانونی و با مجوز اقامت برای شخص دریافت کننده همراه باشد.
در صورتی که فردی شرایط یک‌ساله فوق را برآورده کند می‌تواند برای اعضای خانواده‌ی خود شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز درخواست اقامت دهد.

اقامت خانوادگی ترکیه شامل کدام‌یک از اعضای خانواده می‌شود؟

بالاتر در مورد این صحبت کردیم که دریافت اقامت خانوادگی در ترکیه، شامل تمام اقوام درجه یک فرد می‌شود. اما در جمله‌ی آخر بخش قبلی به نظر می‌آید این جمله نقض شده باشد. دلیل این تناقض به پیچیدگی قوانین اقامتی بازمی‌گردد.
باید متذکر شویم که در همه‌ی کشورها به فراخور سیاست‌های مهاجرتی دریافت اقامت برای گروهی از اعضای خانواده پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. بیایید به بخشی از این قوانین در ترکیه نگاهی بیندازیم.

استثنا دریافت اقامت ترکیه برای فرزندان
هر فردی اجازه خواهد داشت برای اعضای خانواده‌ی خود شامل فرزندان و همسر مجوز اقامت از طریق درخواست اقامت خانوادگی ترکیه دریافت کند. اما اگر سن فرزندان بالای 18 سال باشد باید به طریق دیگر و مستقل از اعضای خانواده خود برای اقامت درخواست دهد.
معمولا در این شرایط می‌توان از طریق تحصیل در ترکیه یا دریافت مجوز کار و اشتغال برای فرزندان اقدام کرد.
اگر فرزند بالای 18 سال شما بنا به دلایلی نتواند مستقل زندگی کند و به خانواده وابسته باشد، راه‌کارهای قانونی ویژه‌ای برایشان در نظر گرفته شده است. مواردی چون معلولیت یا بیماری‌های خاص از جمله مواردی هستند که شامل دریافت اقامت خانوادگی ترکیه برای فرزندان بالای 18 سال می‌شود.

دشواری‌های دریافت اقامت خانوادگی ترکیه برای فرزندان
برخی مواقع دریافت اقامت ترکیه برای فرزندان کمتر از 18 سال نیز با مشکلاتی روبرو می‌شود. این دشواری‌ها زمانی شکل می‌گیرد که تنها یکی از والدین در ترکیه زندگی می‌کند و اجازه‌ی اقامت این کشور را دارد.
در این حالت والد متقاضی اقامت خانوادگی ترکیه باید علاوه بر مدارک معمول، فرم رضایت‌نامه‌ی والد ساکن در ایران را نیز ضمیمه کند. در صورتی که یکی از والدین فوت کرده باشد، گواهی فوت باید ضمیمه‌ی سایر مدارک شود.

روش‌های دریافت اقامت ترکیه برای پدر و مادر

اقامت خانوادگی برای اعضای دیگر خانواده نیز تحت شرایط خاصی امکان‌پذیر است. فردی که یک سال در ترکیه زندگی کرده باشد و از مدت مجوز اقامتش در ترکیه حداقل یک‌سال گذشته باشد، می‌تواند اعضای دیگر خانواده شامل والدین، خواهر یا برادر خود را از طریق اقامت خانوادگی ترکیه مقیم ترکیه کند.
تنها شرطی که لازم است فرد برای دریافت این مجوز اقامت خانوادگی ترکیه بر آروده کند؛ اثبات نقش حامی و تکفل مالی برای حمایت از اعضای خانواده خود است. شخص باید ثابت کند می‌تواند هزینه‌های زندگی اشخاص تحت تکفل خود را تامین نماید.

دریافت اقامت خانوادگی ترکیه برای همسر

اگر فردی متاهل باشد به راحتی می‌تواند برای دریافت اقامت خانوادگی همسرش درخواست دهد. شرایط درخواست اقامت هم مانند فرزندان کمتر از 18 سال است.
در ترکیه، علی‌رغم اینکه کشوری اسلامی است، چند همسری مجاز نیست. به همین جهت این کشور در مورد اتباع خارجی نیز تنها تک‌همسری را مجاز می‌شمارد. فرقی هم ندارد که تبعه از کشوری مسلمان باشد یا غیرمسلمان.
بر اساس این رویکرد قانونی اتباع کشورهایی که داشتن چند همسر هم‌زمان در آن‌ها مجاز است، تنها می‌توانند برای یکی از همسران خود درخواست اقامت خانوادگی ترکیه دهند.

شرایط اخذ اقامت خانوادگی ترکیه
اولین شرط برای اخذ اقامت خانوادگی ترکیه، توان مالی درخواست‌دهنده است. وی باید صاحب شغل، درآمد یا پس‌انداز قابل توجه برای حمایت مالی از اعضای خانواده‌ی خود باشد.
دومین شرط اینکه بتواند اعضای خانواده خود را تحت پوشش پزشکی و درمانی ترکیه درآرود.
حداقل یک‌سال از اقامت‌ خودش در ترکیه گذشته باشد.
در مدت اقامت در ترکیه سوءسابقه نداشته باشد.
توانایی تامین مسکن مناسب برای خانواده‌ی خود را داشته باشد.

مدارک لازم برای دریافت اقامت خانوادگی ترکیه

متقاضی دریافت اقامت خانوادگی در ترکیه باید مدارک زیر را به اداره‌ی مهاجرت ارائه کند:

ارائه‌ی اصل و کپی پاسپورت
ارائه‌ی 4 قطعه عکس پرسنلی
تکمیل فرم‌های مربوطه
ثبت آدرس سکونت معتبر در ترکیه
ارائه‌ی نامه‌ی عدم سوءپیشینه
اصل و کپی کارت شناسایی سرپرست خانواده (کیمیلک)
بیمه‌نامه‌ی معتبر
ارائه‌ی نامه‌ی تمکن مالی
تمکن مالی برای اقامت خانوادگی ترکیه
تمکن مالی کلید طلایی دریافت اقامت ترکیه برای اعضای خانواده است.
نکات مهم درباره‌ی اقامت خانوادگی ترکیه
مدت زمان اقامت 3 ساله و قابل تمدید است.
در طول سال حداکثر 180 روز اجازه‌ی خروج از ترکیه وجود دارد.
دریافت اقامت خانوادگی ترکیه از طریق خرید ملک نیاز به گپ یک ساله ندارد
با خرید خانه به ارزش 500.000 دلار سرپرست خانواده می‌تواند برای تمام اعضای خانواده خود درخواست اقامت و شهروندی ترکیه دهد.
سخن پایانی
در این مقاله قوانین دریافت اقامت خانوادگی ترکیه را بررسی کردیم. از شرایط کلی و مدارک لازم برای دریافت اقامت خانوادگی در ترکیه هم سخن گفتیم. تجربه شما در این زمینه چیست؟ به نظر شما چه دشواری‌هایی پیش روی خانواده‌هایی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند قرار گرفته.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 115 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 14:03

خبه می‌خواهیم به سراغ مزایای خرید فالوور واقعی برویم و آنها را هم بررسی کنیم.

1_ جذب بیشتر فالوور حین تبلیغات
تا الان چندبار شده که صفحۀ یک پیج اینستاگرام را باز کنید، از محتوایش خوش‌تان بیاید اما صرفاً به‌خاطر تعداد فالوور بسیار پایینش، از دنبال کردن آن صرف‌نظر کنید؟

درواقع مهم‌ترین مزیت خرید فالوور اینستاگرام، پر کردن همین حفرۀ خالی اعتماد است که در ذهن مخاطبان نسبت به پیج‌های تازه‌کار وجود دارد. به همین دلیل همیشه زمانی که شما قصد دارید تبلیغات گسترده‌ای را انجام بدهید، پیشنهاد می‌شود که اقدام به خرید فالوور کنید. چراکه در این زمان‌ها مخاطبان بعد از مشاهدۀ تبلیغ، وارد پیج شما می‌شوند و محتوایتان را مشاهده می‌کنند. اگر متوجه شوند که فالوور بسیار کمی دارید، بیشترشان بیخیال‌ می‌شوند و بدون دنبال کردن اکانت‌تان، از آن خارج می‌شوند.

بنابراین اگر برنامه‌ای برای رشد پیج و افزایش فالوور دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن فالوور بخرید و احتمال رشدتان را افزایش بدهید.

2_ جلب اعتماد
در دنیای روانشناسی چیزی به اسم social proof یا تایید اجتماعی وجود دارد. درواقع این خصلت که ما انسان‌ها دوست داریم کاری را بکنیم که قبل از ما دیگران هم انجامش داده‌ باشند، به همین سوشیال پروف برمی‌گردد.

حالا زمانی که اکانت شما تعداد زیادی فالوور داشته باشد، اثر تایید اجتماعی در ذهن مخاطبان فعال می‌شود و به آنها دستور می‌دهد که فالو کردن یا حتی خرید از این اکانت، کار عاقلانه‌ای است.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 17:32

با توجه به افزایش خرید ملک در ترکیه توسط ایرانی‌ها لازم است اطلاعاتی از این کشور داشته باشیم.

اطلاعات کلی از کشور ترکیه

ترکیه یا جمهوری ترکیه یک کشور اوراسیایی است که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی از آن در اروپا قرار دارد. وسعت این کشور ۷۸۳٬۳۵۶ کیلومتر مربع است که از این حیث رتبه 37 پهناورترین کشورهای دنیا را دارد. در این ۷۸۳٬۳۵۶ کیلومتر مربع در سال 2020 در حدود 84 میلیون نفر زندگی می‌کنند که مذهب بیشتر آن‌ها مسلمان سنی و حدود 15 تا 25 درصد مذهب علوی دارند. این کشور مردم مهربان و توریست‌پذیر دارد که آغوش خود را به تمامی مردم جهان باز می‌کنند. زبان مردم ترکیه، ترکی استانبولی است اما برخی از آن‌ها به زبان آذری، انگلیسی و حتی فارسی مسلط هستند. خط نوشتاری آن‌ها در گذشته به حروف عربی نوشته می‌شد اما در زمان آتاتورک به خط لاتین تغییر کرد و امروزه خط این کشور از حروف لاتین تشکیل شده است.

جمعیت ترکیه
ترکیه را دریا احاطه کرده است و دریاهای مرمره، اژه، سیاه و مدیترانه آن را محصور کردندکه دو تنگه‌ی بسفر و داردانل شاه‌راه ارتباطی این کشور با دریاهای آزاد است. ترکیه 81 استان دارد و بزرگترین شهرهای ترکیه شامل استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا، غازی عینتاب، آدانا، قونیه، قیصریه و آنتالیا می‌شوند. پول رسمی ترکیه لیر ترکیه است. بیشترین رونق اقتصادی ترکیه از راه گردشگری است که بیش از 40 میلیون نفر هر سال به استانبول و دیگر شهرها سفر می‌کنند، اما چرخ اقتصادی ترکیه از طریق تولید پوشاک، مواد اولیه، تجهیزات و حمل و نقل نیز می‌چرخد.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 15:20

این روزها اشتیاق ایرانی‌ها به خرید خانه در ترکیه به ویژه خرید ملک در آنکارا و استانبول زیاد شده است از این روز شناخت اصطلاحات ضروری برای خرید و فروش ملک در این کشور اهمیت زیادی دارد.

تاپو چیست؟

اول از همه به معناى لغوى اين كلمه ميپردازيم. كلمه تاپو ريشه تركى داشته و به معناى سند ملك است. طبق قوانين كشور تركيه شما وقتى به صورت رسمى مالك غير منقولى یعنی آپارتمان، خانه، زمین، ویلا و ملک تجاری هستيد كه تاپوى آنجا به نام شما ثبت رسمی شده باشد. تاپو در واقع يك مدرك اصلى است كه مشخصات كامل دارنده آن و مشخصات ملك مورد نظر در آن ذكر شده است.  تاپوها در دو رنگ قرمز و آبى صادر ميشوند.

در صورت خريد ملك مسكونى و يا تجارى تاپوى قرمز و در صورت خريد زمين خالى تاپوى آبى براى شما صادر ميكنند. اين سند به صورت رسمى بين طرفين (فروشنده و خريدار) امضا ميشود مهر معتبر اداره ى اسناد ميباشد. شما براى خريد رسمى يك غيرمنقول پس از عقد قرارداد در مورد خريد ملك و طى كردن تمامى مراحل ادارى و رسمى لازم براى شروع عمليات پروسه صادر شدن سند رسمى لازم است، وكالتنامه فروش، مدارك شناسایی فروشنده و مدارك خريدار و مشخصات مكتوب ملك تحويل اداره ثبت اموال (tapu ve kadastro) تحويل داده شود و بدين گونه ملك را به صورت رسمى و قانونى به نام خود ثبت ميكنيد. در صورت عدم وقوع مشكل ادارى و يا تحقيقى از سوى سازمان هاى مربوطه صادر شدن تاپو در ترکيه، براى يك شهروند ١ الى ٤ روز كارى طول ميكشد.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 17:03

درب اتوماتیک، به دربی گفته میشود که با استفاده از حسگرهای حرکتی یا ریموتهای کنترل، باز و بسته میشود. دربهای اتوماتیک در جهت های مختلف حرکت میکنند و در مدلهای متنوع ساخته میشوند.دربهای متحرک فروشگاهها، بانکها، پارکینگ  و مجتمعهای مسکونی، مراکز خدماتی و بیمارستانها از درب اتوماتیک برای ورود و خروج استفاده می‌کنند. اساس عملکرد این درب ها پیچیده نیست اما نصب سیستم هوشمند آن، به تخصص و مهارت فنی نیاز دارد. 
درب اتوماتیک بر اساس سه عملکرد فنی مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی کار میکنند. در عملکرد مکانیکی، درب اتوماتیک توسط چرخ دنده و گیربکس به حرکت در میآید. درب اتوماتیک هیدرولیکی بر اساس تغییرات فشار سیالات و روغن عمل میکند و در مورد درب اتوماتیک پنوماتیک، فشار گازی، تعیین کننده حرکت درب میباشد. 

درب اتوماتیک تاشو

انواع درب اتوماتیک

  • درب برقی یادرب اتوماتیک شیشه ای کشویی
  • درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ
  • درب اتوماتیک تلسکوپی
  • درب اتوماتیک تاشو
  • درب اتوماتیک کرو یا قوسی
  • درب اتوماتیک شیشه ای ریولوینگ یا گردان
  • درب اتوماتیک گردان یا ریولوینگ
  • درب اتوماتیک بیمارستانی
  • درب اتوماتیک لولایی یا سوئینگ
  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی
  • درب اتوماتیک فولدینگ
  • تاشو آکاردئونی یا فولدینگ
  • کرکره برقی یا رول آپ
  • درب اتوماتیک سکشنال
  • درب اتوماتیک خروج اضطراری

 

منبع: ایمن پاد سپهر

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 12:03

مهاجرت کار چندان آسانی نیست. به همین دلیل قبل از اقدام به مهاجرت باید تمامی جوانب کار را مورد بررسی قرار داد. اینکه چند سال دارید، چقدر به زبان خارجی تسلط دارید چه تحصیلاتی دارید و مهم‌تر از همه چقدر تخصص دارد. باید جوانب مالی کار را هم در نظر بگیرید. می‌خواهید تنها مهاجرت کنید یا به همرا خانواده. هدف‌تان از مهاجرت چیست. در این‌جا من به محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی ایرانیان می‌پردازم.

 کشور آلمان:

آلمان برای بسیاری از ایرانیان بهترین کشور برای مهاجرت است. به نظر می‌آید آمارهای مربوط به رفاه اجتماعی بسیاری از ایرانیان و اهالی خاورمیانه را به این شهر می‌کشاند. بهترین راه مهاجرت به آلمان پیدا کردن شغل و یا اقدام برای ادامه تحصیل است. اما توجه کنید به دلیل درخواست زیاد برای ادامه تحصیل در این کشور ممکن است زمان زیادی برای تایید پذیرش شما سپری شود.

کشور انگلستان
کیفیت بالای زندگی در انگلستان و سطح بالای مدارک تحصیلی بسیاری از ایرانیان را به زندگی در انگلیس ترغیب کرده است. انگلیس یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجرتی ایرانیان است. روش‌های دریافت ویزای و مهاجرت به انگلستان کمی چالش برانگیز است بس اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید شاید بهترین روش دریافت ویزای تحصیلی این کشور باشد.

اتریش
رفاه اجتماعی بالا، آمار پایین بیکاری، نظام آموزشی رایگان و البته مهم‌تر از همه امنیت بالای زندگی در کشور اتریش مولفه‌های مهمی برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد مهاجرتی است. جالب است بدانید که اگر کسی 6 سال در این کشور به صورت قانونی اقامت داشته باشد می‌تواند به راحتی اقامت دائم اتریش را نیز دریافت نماید. یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به اتریش دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری است. 

کشور کانادا
از دیگر کشورهای پرطرفدار برای مهاجرت ایرانیان می‌توان به کشور کانادا اشاره کرد که از قوانین بسیار مناسبی برای اخذ اقامت دائم برخوردار می‌باشد. به علاوه این کشور از نظر کیفیت زندگی بسیار بالا می‌باشد و از لحاظ اقتصادی جزء کشورهای پیشرفته جهان به حساب ‌می‌آید. در این کشور نیز اتباع خارجی پس از 3 سال کار کردن می‌توانند اقدامات لازم را برای اخذ اقامت دائم به کار گیرند. از دیگر جذابیت‌های کشور کانادا این است که فرزند بلافاصله پس از تولد، تابعیت کشور را دریافت می‌کند. شما می‌توانید از طریق تحصیل، کار، ازدواج، تولد و سرمایه‌گذاری به کشور کانادا مهاجرت کنید.

کشور کانادا
اگر زبان خارجی‌تان خوب است، مهارت‌های لازم را دارید و سرمایه‌ی‌ اولیه مناسبی هم دارید کانادا کشور مناسبی برای زندگی و مهاجرت است. دریافت اقامت کانادا برای خارجی‌ها از سیستم امتیاز دهی پیچیده‌ای پیروی می‌کند پس توصیه می‌کنیم قبل از تصمیم به مهاجرت با مشاوران و متخصصان در زمینه‌ی مهاجرت به کانادا مشورت‌های لازم را انجام دهید.


آمریکا سرزمین رویاها
اقتصاد آمریکا حرف اول را در جهان می‌زند. می‌گویند که آمریکا سرزمین رویاهاست. اما حواستان باشد برای مهاجرت به این کشور باید کفش‌های فولادی خود را بپوشید. دریافت اقامت آمریکا چندان کار راحتی نیست به ویژه برای ما ایرانی‌ها که دسترسی راحتی به سفارت آمریکا در کشور خودمان نداریم. پس قبل از نهایی کردن تصمیم مهاجرتی‌تان همه چیز را سبک و سنگین کنید تا بودجه‌ی خود را به هدر ندهید.

کشور ترکیه
ترکیه نیز طی سال‌های اخیر به یک مقصد مهم و پرطرفدار برای مهاجرت ایرانی‌های تبدیل شده است.  از دلایل اصلی مهاجرت ایرانی‌ها به این کشور می‌توان به روابط خیلی خوب ایران با ترکیه اشاره کرد. همچنین ترکیه نزدیک‌ترین کشور به ایران می‌باشد و برای انتقال سرمایه‌ روند بسیار آسان و راحتی را برای اتباع ایرانی در بر دارد. 
اشتراکات فرهنگی و امکان اخذ اقامت ساده این کشور از طریق تحصیل، کار، خرید خانه در ترکیه و سرمایه‌گذاری با مبلغ حداقل 250000 دلار و… نیز سبب شده است تا این کشور به یک مقصد محبوب برای ایرانیان تبدیل شود. به علاوه مهاجران ایرانی پناهنده به راحتی می‌توانند از ترکیه به کشورهای کانادا، آمریکا و اروپا مهاجرت کنند.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 18:00

زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن

گردشـــی در کوچــه باغ راز کن

هر که عشقش در تماشا نقش بست

عینک بد بینی خود را شکسـت

علـت عـاشــــق ز عـلتــها جــداســـت

عشق اسطرلاب اسرار خداست

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 16:51